en fin sommerdag

//annonse

I går kom sommeren tilbake til Oslo, i alle fall litt! Selv om jeg nettopp kom fra Barcelona, er det likevel noe helt eget og fint med norsk sommer. Jeg kunne aldri ha flyttet fra dette landet, ene og alene grunnet de få sommermånedene vi får. I går da jeg våknet slang jeg først på meg en fin sommerkjole, satte opp håret i en enkel topp og så åpnet jeg en spennende pakke fra Daniel Wellington som inneholdt denne fine klokken. Dette er min andre klokke fra merket, jeg har brukt min første i flere år og er kjempefornøyd! 

Akkurat nå har de en kampanje på hjemmesiden hvor du får med et ekstra NATO-band ved kjøp av alle Classic og Classy-modeller. Som dere kan se på bildene under finnes det en del å velge mellom, i tillegg til de jeg har finnes det også i skinn. Jeg vil bruke klokke uten skinn, men da finnes det noe for enhver smak. 🙂 Det er kjempeenkelt å bytte, og da får du plutselig en helt ny klokke til prisen av en. 

Rabattkoden SOPHIEELISE gir 15% på alle produkter fra deres offisielle hjemmeside www.danielwellington.com ! 🙂 Rabattkoden kan kombineres med andre tilbud! Til dere som kanskje lurer, så er cuffen min (altså armbåndet) også fra Daniel Wellington, og den finner finner du HER


Nå skal jeg ut å gripe dagen i Tromsø. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg