Dette rørte meg veldig

Om man skal imponere meg, nytter det ikke å kjøpe masse materialistiske småting. Jeg er nok den verste å finne bursdagsgaver til, det mener i alle fall vennene mine. “Du har jo alt du trenger” pleier de å si. . Men det jeg aldri får nok av, og det penger aldri kan kjøpe, er de små tingene som krever at man bryr seg og viser litt innsats. Da jeg kom inn på hotellrommet i går ble jeg møtt av denne lappen:

Og så flyttet blikket mitt seg til disse bildene, som var gjemt lengre inn på rommet..


 

Hele familien min! Jeg vet ikke hvordan hotellet har funnet frem til disse bildene, men jeg ble så rørt. Jeg må få de med meg til Oslo på en eller annen måte, jeg håper ikke de knuses i kofferten. 

De hadde til og med plassert et bilde av pappa ved siden av sengen! 🙂 Et ganske utypisk pappa-bilde for å være ærlig, jeg har knapt sett han drikke alkohol i hele mitt liv men nå skåler han plutselig ved siden av sengen min. Uansett var dette fantastisk hyggelig, tusen takk! 

Jeg kom altså frem til Tromsø i går kveld, og bor på hotell her akkurat nå. Jeg har folk jeg kunne ha bodd hos, men valget falt på hotell ganske kjapt. Da er det ferie 🙂 Norgesferie, ass. Så undervurdert.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg