how much to sit on my girlfriends face yo

Første, og nå snart andre dag i Barcelona er overstått. Det var flere av dere som stilte spørsmålstegn ved at jeg skrev jeg er her alene, men likevel henger med folk på Snapchat. Det er det som er så fint med livet, at det faktisk er mulig å bli kjent med nye mennesker selv om man starter alene på et fremmed sted. Jeg ble kjent med et nederlandsk fotballag i går, og endte opp med å henge med dem hele kvelden og litt i morges. Først syntes jeg de var utrolig plagsomme og ville kun være i fred, men etterhvert innså jeg at det var mindre stress å bare la de holde på enn å avvise hele tiden. Men jeg er glad for det nå, for det var kjempehyggelig etterhvert. 🙂


I går fikk jeg forresten tilbud om å ha betalt sex med en mann og kjæresten hans. Jeg har fått slike tilbud før men aldri fra et par, og aldri sånn åpenlyst midt på dagen. Begge to var pene, hyggelige og fra Canada, og heller ikke særlig mye eldre enn meg. Helt ut fra ingen plass sa mannen “how much for you to sit on my girlfriends face?” Haha.. Jeg bare “øh.. I would do it for free but..”. Det kom sikkert litt feil frem for jeg ville ikke ha gjort det gratis heller, men i alle fall ikke for betalt. Jeg gjorde det så klart ikke, og så møtte jeg de igjen ved bassenget i dag og da overså begge to meg. Vel vel.


 

Ellers har jeg en venn fra Harstad her akkurat nå, med trykk på VENN. Vi har sovet til og fra hele dagen og er slitne etter i går, og våknet faktisk akkurat så det her kan bli en spennende natt rent søvnmessig.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg