mitt store forbilde

// Annonse

Jeg har opplevd flere ganger enn jeg kan telle at lesere som har kommet bort til meg har begynt å gråte, for å så unnskylde seg til meg. “Du synes sikkert jeg er veldig irriterende” pleier jeg å få høre, men nei – jeg forstår det så godt. Ikke fordi jeg tror jeg personlig er verdens kuleste menneske, men fordi jeg vet hvordan det er å være ekte fan av noen. Slik har jeg det med Miley Cyrus. Om jeg noen gang hadde fått møte henne.. Jeg vet ikke hva jeg ville ha gjort? Grått? Kastet opp? Haha, jeg hadde garantert hatt en enorm reaksjon.

Jeg føler det som jeg gjør for henne fordi jeg for det første elsker musikken hennes, men jeg føler også vi har vokst opp “sammen”. Det er bare to år mellom oss, og vi har hatt de samme stadiene i livet samtidig. Da hun var Hannah Montana var jeg også ung og uskyldig, men med en stor drøm. Så utviklet hun seg og ble mer sikker i seg selv, samtidig som bloggen min tok av å bli større. Så ble vi begge rebeller samtidig – men for en god sak. At man bruker kroppen sin og provokasjon for å få fokus på en god sak, og vi brenner for det samme. Mot mobbing, homofiles rettigheter, dyrevern og miljøvern for å nevne noe. Nå i det siste har hun roet seg litt ned igjen, og det har jeg også. Begynt å lande i seg selv, slappe litt mer av, kanskje? Jeg kjenner meg i alle fall igjen i der hun ser ut til å være nå. Og da jeg leste at hun skulle slippe ny låt hoppet jeg opp fra sofaen og ringte vennene mine som er like fan av henne som meg, haha. <3 Hun har nå gått tilbake til der hun var før i musikken, noe jeg elsker!

Denne låten er så fin, og så ekte. Miley Cyrus – Malibu! Videoen er forresten helt nydelig. Du finner den på spotify HER, jeg har så klart lagt den inn i min liste også.

En stor drøm for meg er å få møte henne, og nå ser det ut til at det faktisk kommer til å skje senere i år. Jeg krysser virkelig alt jeg har! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg