desperate fyllemeldinger

Endelig hjemme etter et morsomt, kjapt og innholdsrikt døgn i Bergen. Jeg hadde det så fint i går! Takk til TV2 og Gullruten for at jeg fikk være med, det setter jeg pris på. Jeg tok det relativt rolig og sovnet rett etter midnatt, noe som mange kanskje vil si er VELDIG rolig. Eller, å si jeg tok det rolig ville vært en løgn, disse meldingene oppsummerer kvelden veldig fint for min del:

Her hadde jeg allerede lagt meg, lol.. Men prøvde desperat å få folk til å nashe på mitt hotellrom, men folk var jo ikke halvveis klar for det engang. Vel vel!

Jeg var derimot veldig pen i går. Det var deilig å bli stylet skikkelig igjen, det var en stund siden sist. Dajana sminket meg som vanlig, Kaya Andersen gjorde styling av klær og skaffet meg den fineste kjolen fra James Lazar Braathen, og Kevin Murphy stilte med hår. Takk til Saras som stilte opp med extensions i siste sekund også! 

Jeg landet på Gardemoen rundt 15:30, men ble sittende å vente på bestevenn Anne-Sofie en times tid, hun hadde akkurat landet fra Roma og vi hadde ikke sett hverandre på en stund. Jeg tror faktisk hun kommer hit litt senere også, da vil jeg vi skal se eurovision og spise potetgull, hehe. Jeg fikk nettopp beskjed om at Miley Cyrus kunne møte meg i slutten av måneden, jeg skulle bli flydd til LA for et møte med mitt største idol.. men da er jeg bortreist på jobb. Jeg ville seriøst gråte av den beskjeden, snakk om dårlig timing.. Så da er det bare å drukne sorgene i karbohydrater.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg