kjolen min til gullruten



I kveld prøvde jeg litt kjoler før Gullruten! Jeg skal ikke bruke denne riktignok, kjolen jeg faktisk valgte holder jeg hemmelig en liiiten stund til. Den på bildene er fin, men jeg vil gjør noe litt annerledes. Jeg reiser over til Bergen i morgen tidlig og tar med meg Dajana på lasset for å sminke meg, jeg stoler seriøst ikke på noen andre haha. Nå kan hun angre på at hun har begynt å sminke meg, for nå er det bare å fly med meg alle steder jeg skal 🙂 

Speaking of Gullruten: jeg heier så klart på Innafor! Heia Emma! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg