IKON

I dag ble jeg sittende å se på serien “the simple life” som jeg fulgte slavisk da jeg var yngre. Paris Hilton og Nicole Richie var hovedrollene, og de ble raskt hovedrollene i mitt fantasiliv også, 10 år som jeg var – og den gang hadde jeg aldri sett noe mer fantastisk. Fakta: jeg kjøpte meg chihuahua kun fordi Paris Hilton hadde en, og jeg fikk meg extensions av samme grunn. Men helt ærlig, har det noen sinne fantes et mer fab menneske enn henne? Haha. Stilen hennes på denne tiden er så ikonisk!

Jeg håper virkelig denne moten kommer tilbake, og om ikke gir jeg faen og kjører på med samme stil uansett. Rosa, Von Dutch, korte skjørt og lave jeans. Dere tror sikkert jeg kødder men nope, dette er det kuleste jeg vet. Og før du rynker et øyebryn: tenk på at jenter nå til dags løper rundt i nettingstrømpebukser i dressko, kombinert med joggebukser og hæler. Moten nå er seriøst den styggeste, haha. Og dessuten, dette var ikke såkalt “mote”, det var en livsstil :))) 


Bilder: x17 // Getty Images / Parisfan.org // Splashnews 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg