not on fleek

Jeg har utviklet en helt fantastisk egenskap: jeg klarer nå å sove på fly. Altså, jeg bare lener meg tilbake og så sovner jeg på sekundet, jeg trenger ikke engang legge setet tilbake! Rart, for i min egen seng klarer jeg altså ikke å sovne.. Akkurat nå sitter jeg på flyplassen i Stockholm og gleder meg til å sove, på vei tilbake til Oslo. Det er vanskelig å finne tid til å blogge når jeg er i Sverige, for jeg bruker alle dagene mine nærmest isolert på jobb, i en liten “bunkers” under bakken – og jeg får ikke fortelle hva det gjelder på grunn av kontrakt og taushetsplikt, i alle fall ikke enda men det kommer – og jeg blir bare styggere, blekere og tynnere for hver dag som går (jeg går faktisk ned i vekt av å sitte mye i ro, og ikke spør meg hvordan det går). Men, nok om det. Nå er jeg snart tilbake i Oslo, og der ruller ting på slik de normalt sett gjør.

I går ettermiddag var jeg ute og spiste med en jeg er på jobb med her, en svensk produsent (wops, der kom et hint om hva jeg driver med her). Husker dere a*teens? Han var med i den gruppa, haha. Jeg ble nesten starstruck da jeg fikk vite, det var den første cd-en jeg kjøpte noen sinne, og jeg hadde den med i barnehagen som gjorde meg svært populær. Etter det har det bare gått nedover for min del, gitt.

*not on fleek*


Sushi bare laks. Som det alltid går i.

Nå boarder flyet her – jeg blogger mer når jeg er hjemme!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg