en overraskelse & komplekser

Jeg er hjemme i Harstad! Jeg kom hit i natt og pappa ante ingenting på forhånd, noe som gjorde det ekstra fint å komme inn døren hjemme. Mamma forsnakket jeg meg til for et par dager siden, men hun hadde – utrolig nok – klart å holde det for seg selv, vanligvis forteller hun alt jeg sier til pappa, haha. Så nå skal jeg kose meg i helgen med min lille Charlie som ble så glad da han så meg at han til og med ville sove sammen, noe han aldri vil lengre. Denne helgen kommer nok til å bli fin. Rolig, men fin. Akkurat det jeg trenger. 

Og takk for fine tilbakemeldinger fra dere det siste døgnet, forresten. Det gjør meg så glad, dere er fine. ♥ 


Haha, dere som har lest bloggen min en stund husker kanskje at jeg pleide å sette inn et hjerte over munn og nese, pga komplekser? Vel, nå har jeg fått et nytt kompleks, ansiktet mitt har blitt for smalt etter at jeg gikk ned i vekt, derav hjertet;p Alltid skal det være noe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg