jeg er avhengig

Jeg er helt SJUKT avhengig av eBay. Om jeg har to minutter til overs går jeg rett inn på appen, søker og scroller, oppdaterer ønskelistene mine, og kjøper masse rart. Jeg har shoppet og shoppet, vel vitende om at jeg for det første ikke trenger alt jeg kjøper, for det andre er det ikke bra for miljøet og sist men ikke minst, jeg har ikke engang plass i klesskapet til mer – men det satte ingen stopper for meg. HELT FREM TIL I DAG. Kanskje. Jeg fikk nemlig en mail fra paypal som lurte på om kontoen min hadde blitt hacket siden jeg kjøper så mye rart uten sammenheng. Jeg har til og med shoppet midt på natta, en lørdag, da jeg satt på byen og ventet på noen som var på toalettet.. Altså. Hehe.

Som denne t-skjorten her – jeg kan ikke engang huske å ha bestilt den, og jeg hentet den på posten i dag. Den kommer vel til å bli brukt en gang (i dag), og så lagt nederst i en skuff. Kanskje jeg kommer til å sove i den. Jeg tenker litt på å ha enda et klessalg snart? Eller kanskje en giveaway med klær? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg