for meg er det viktig

I dag, eller egentlig veldig mange ganger i det siste har jeg fått kommentarer og mailer som ikke er så hyggelige. Jeg er vandt til det, da. Det er en del av pakken – men det som plager meg er når folk skriver at jeg ikke er noe å se opp til, at jeg bare skryter og lager en falsk fremstilling av virkeligheten, og pusher et usunt utseendefokus på folk. 

Jeg synes ikke selv jeg er bra. Jeg har falt ned flere ganger enn jeg kan telle, akkurat som alle andre som leser bloggen min. Alle sliter på hver sin måte, og vi tror alle vi er ensomme om det. Så dere har kanskje rett, kanskje ikke bloggen er den mest brutale skildringen av livet mitt. Men for meg er dette overfladiske universet enormt viktig, det er min sjanse til å gjøre noe rett. For meg er kanskje ikke det noe mer komplisert enn fin sminke og fint hår, men det får jeg til, og det gjør meg glad, og for å være ærlig – ikke så mye annet gjør det. Men jeg jobber meg oppover og ser endelig et lys i enden av tunnelen på min evige sirkel av å ikke føle stort. 


 

Jeg har hatt hotellfrokost alene, jobbet og tenkt endel. Og så burde jeg hatt på meg en annen topp som ikke er så rynkete.. Still freeing that nipple tho. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg