i kveld er jeg russ igjen

inneholder annonselenke

Jeg har akkurat kastet i meg et rundstykke og burde egentlig ha vært ute av døren for 15 minutter siden – jeg er nemlig DJ på tryvann i kveld, altså russefesten! Det blir såååå bra. Jeg starter å spille 21:30 på den store scenen og har forberedt masse som kommer til å bli veldig kult, og de på Tryvann er de første som får se det. 🙂 Jeg skal feste litt med noen venner først, så er vi i lik stemning som russen når vi kommer hehe.


Noen bilder fra tidligere i dag. Sko og veske fra Louis Vuitton // bukse BIK BOK // hettegenser Ralph Lauren HER

Jeg har aldri vært på russetreff før, i alle fall ikke i denne skalaen. Min russetid var ganske rolig, så jeg gleder meg til å få oppleve hvordan det faktisk kan være. Og takk gud for at været er fint, da. Det kunne ha vært så mye verre! Vi sees i kveld! XOXO.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg