vi kan like gjerne gi opp

annonselenke

Hei på dere! Jeg håper dere har det bra, her er alt fint 😊 Jeg kom hjem til Oslo i dag, og oppdaget raskt at jeg har glemt iphone-laderen i Harstad.. Derfor er jeg uten telefon for øyeblikket, i tilfelle noen skulle prøve å få tak i meg. Jeg skal fikse lader etterpå, riktignok! Det har snødd masse i hovedstaden, men jeg tenkte likevel å gå ut på en litt lengre powerwalk nå. Det hadde vært deilig, og litt ekstra digg å gå uten musikk og mobil. Høre på fuglene, se på mennesker, late som jeg ikke bør på oslo øst midt blant eksos og kaos.. Eller enda verre, alle innvandrerne!!! 😱 Haha det siste var en spøk, herregud. Men det er jo faktisk noen som tenker og fungerer sånn – merkelig nok. Jeg møtte en jente på fest en gang som aldri hadde vært på østkanten, til tross for at hun hadde bodd i Oslo hele sitt liv. Hun trodde Grünerløkka var farlig, liksom. GET A GRIP.  Man må bare spøke om det, føler jeg. For mennesker er så dumme at uten humor kan vi like bare gi opp her og nå. 

Denne kjolen hentet jeg på posten i dag, og egentlig vil jeg bo i den hver dag, hele tiden. Så behagelig, og man får sjukt fin rumpe i den! Du finner den HER

Ellers er planene for dagen å møte noen venner. Egentlig burde jeg sove, jeg har døgnet i natt og det er jeg tydeligvis ikke så god på lengre. Haha, da jeg var yngre var det å døgne en kul og morsom greie, nå hater jeg det og gjør det kun om jeg må. Men, hvem har tid til å sove? 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg