man skal egentlig ikke blogge om det

Denne dagen er brutal. Jeg prøver å ikke snakke om sånt på bloggen fordi jeg har en del yngre lesere, men jeg er jo bare menneskelig – jeg er så sliten etter i går at jeg ikke vet hvor jeg skal ta veien. Man får alltid kjeft for å snakke om alkohol pga yngre lesere, men jeg er jo 22 år – og tydeligvis har jeg kommet over den kneika hvor jeg ikke føler meg bra dagen derpå. Før spratt jeg opp av senga dagen etter fylla og kunne gripe dagen med alt den innebar. Nå har jeg brukt tre timer på å komme meg fra soverommet og til badet. 

Heldigvis har jeg en snill mamma som lagde god middag etterfulgt av dessert, da ble formen litt bedre. Jeg holder meg sminkefri i dag, og helst innendørs. Jeg ville gi dere en oppdatering uansett, og så håper jeg deres dag er litt mildere enn min! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg