JEG TRODDE IKKE PÅ DET

For litt siden prøvde jeg brillene til en bekjent (faktisk Emelie Hollow fra “the stream, tilfeldig nok) og de passet meg perfekt. Både hvordan brillene så ut, men også i styrke. Jeg har elendig syn (nærsynt med minus 2,5) men likevel bruker jeg ikke briller. Jeg mister eller ødelegger dem hele tiden, og det er dyrt å kjøpe nye annenhver måned. Derfor har jeg gått rundt i verden uten å se noe særlig og bare akseptert livet mitt som det er. Men, Emelie fortalte meg at hennes briller er fra Søstrene Grene, men jeg orket aldri å dra dit – før jeg tilfeldig gikk forbi butikken i dag og prøvde et par. Som passet meg perfekt! Og prisen? 28 KR!!!!!! Altså???? JEG TULLER IKKE!!! ÅTT OG TYVE. TJUEÅTTE. 28 kr!!! Jeg fikk sjokk og måtte spørre kassedamen flere ganger om hun kødder eller hva. Jeg hadde trodd hun skulle si 500 kr MINST. 


 

Om du der ute er en “fattig student”, økonomien er knapp eller du bare er som meg og nekter å bruke penger på ting du faktisk trenger – så stikk innom og kjøp briller der neste gang. De hadde godt utvalg, og jeg fant noen som passet meg og synet mitt perfekt. Dette er på INGEN måte reklame, men en genuin anbefaling fra meg. Nå bryr jeg meg ikke om jeg mister brillene, det er jo tross alt bare å kjøpe nye som ikke koster noe særlig. EEEEELSK!! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg