DERE ER DE BESTE! ❤️️

// annonselenke 

Åhh så glad jeg er i dag!! Vet dere hvorfor? Fordi dere er så sykt gode! ❤️️ Jeg har fått så mange søknader fra flinke jenter og gutter som ønsker å jobbe for meg med youtube-kanalen. Jeg får inn den ene “jobbsøknaden” etter den andre, og flere har til og med laget personlige videoer og spillelister til meg som jeg nå holder på å gå igjennom. Jeg har funnet et par favoritter, men det kommer til å bli hardt å velge en. Jeg skal ta en avgjørelse i løpet av helgen da! Jeg har også fått masse bra tips på videoer jeg kan gjøre fremover. TAKK SKAL DERE HA!!!  😘 ❤️️

Stabil sjåfør! Jakken er fra Samsøe // bukse HER // sko nly shoes 


 

I dag har jeg og Lotte dro til et kjøpesenter for å spise sushi og se på folk. Jeg har også vært innom mormor & morfar en tur. Det endte med at vi alle tok en lur i hvert vårt rom, haha… Og stort mer har ikke skjedd i dag. På mandag er jeg i Oslo! 

Forresten, hveeem er i Harstad og kan jeg komme på fest med noen? Haha. Jeg er hypp på å bli kjent med litt folk i Harstad, på nytt igjen liksom. Man har jo alltid bare holdt seg til den samme gjengen, og før hadde jeg ikke sosiale antenner og tok meg ikke tid til å bli kjent med nye. Nå vet jeg ikke hvor jeg skal begynne, jeg aner ikke hvem som bor her lengre? Jaja, vi får se hvordan det blir. Nå skal jeg gå ut i stuen og kose med hundene 😍


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg