VIDEOBLOGG – HEI FRA MEG OG CHARLIE!

Litt nervøs legger jeg opp min første “ordentlige” videoblogg alene på kjeeempelenge, som en ny start på kanalen min! Woho! Jeg kommer til å legge ut flere videoer i nær fremtid, denne var ganske kort og mest for, som jeg sier i videoen, få litt ønsker fra dere. 🙂 Man må jo starte et sted. 

Jeg søker forresten en person som kan bli ansatt hos meg til klipping av videoer – så klart en betalt jobb. Du må ha erfaring med redigering av videoer tidligere (åpenbart!), og være tilgjengelig på mail etc. Filming gjør jeg selv 🙂 Kunne du passet, eller kjenner du kanskje noen? Send meg en melding i innboks på instagram, @sophieeliseblogg! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg