nå skjer det ting!

Jeg har spilt inn en videoblogg i kveld! Wæh, jeg har ikke videoblogget på egenhånd på flere år, så det er både skummelt og gøy.  Dere finner kanalen min her – der ligger det jæævlig mye rart fra gamle dager, men ja ja. Det blir gøy med en ny start! 😃😃 Jeg skal prøve å redigere videoen nå (jeg er heeeeeelt lost når det kommer til å redigere videoer, så det får bli som det blir), og så laster jeg den opp i natt. Så følg med! 

Siden jeg vet en del kommer til å lure: jeg skal så klart fortsette å videoblogge med Joakim på vår kanal også.  Men vi begge reiser mye på hver vår kant, og jeg vil gjerne ha en kanal jeg kan være aktiv på utenom også. All good in the hood 🙂 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg