JEG ER ALENE

Hallo venner! Jeg håper dere har det fint. Jeg personlig spiller høy musikk og har danset rundt på badet samtidig som jeg har sminket meg. Foreldrene mine har vært inn og ut av huset i dag og jeg har hatt en del tid alene hjemme, noe som har vært deilig! Når man har vært rundt familien 24/7 i over en uke så kan det være godt å få litt alenetid, selv om jeg elsker å være sammen med dem så klart. Når jeg er alene går jeg alltid rundt og synger høyt, spiller musikken jeg elsker og snakker med meg selv (haha, som en psyko). Men jeg blir ikke ensom mye lengre, for snart skal jeg møte Amanda og spise litt! Yey! Vi har det alltid morsomt, så det gleder jeg meg til 😄

Og beklager at det ikke har vært så bra oppdatering her den siste tiden, og de oppdateringene som har kommet har vært KJEDELIGE etter min standard. Jeg har vært så sjukt trøtt siden jeg kom til nord-norge (og det er tross alt påske), men sove får jeg ikke til. Jeg ligger mest å dupper i sengen / på sofaen, og er bare sløv. Litt skummelt, egentlig. I dag var jeg forresten hos legen og tok celleprøve, jeg er spent på resultatet av den. Mamma hadde kreft i livmoren for noen år siden og om jeg ikke tar heeelt feil er derfor jeg og lillesøsteren min ekstra utsatt (?) og burde passe godt på. Men, det er sikkert ikke noe! Nå må jeg skifte ut av denne heldressen, og så snakkes vi litt senere. 🙂


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg