de hotteste på instagram

Jeg tenkte å dele noen av de fete dame jeg følger på instagram! Jeg skal ikke lyve, jeg følger sikkert 50 jenter kun fordi.. de er pene, haha. Men det er vel ikke noe galt i det – disse damene her har riktignok noe mer ved seg. Jeg digger jeg når sterke og vakre kvinner viser seg frem og “er seg selv”, uansett hvor teit det høres ut. Det finnes ikke noe bedre enn damer som føler seg bra bra og tør å vise det. 🙂 

@THEFASHIONBYBEL – “Fashion” brukeren til sminkeblogger Carli Bybel! Jeg har fulgt henne i flere år og synes hun er sååååå pen. Og godhjertet! Dama har en vakker sjel, og klesstilen hennes inspirerer meg. 

@_louise_he_ – Louise er en nær venninne av meg, og mitt “spirit animal”. Jeg blir så utrolig fascinert og inspirert av dette unikumet av et menneske. Hun er SÅ hot, så utrolig oppegående, opplyst og smart. Hun har formet livet mitt til de grader og jeg ville ikke vært halvparten av det mennesket jeg er, om det ikke var for henne. OG JEG ELSKER INSTAGRAMMEN HENNES! Som dere ser er det bilder av meg der også, hehe.


 

@TINASHEWILLIAMSON  –Well I love this woman! Hun er en venninne så jeg vet hvordan hun er som person, men det kommer også fint frem igjennom instagrammen hennes. Humor, styrke og maaaasse sexyness. Hun er min rollemodell som mor, og nøyaktig slik jeg håper å bli med mitt – eventuelle – framtidige barn. 🙂 
 


 

@PARISQMONROE  –  En ukjent sanger fra LA som var populær da hun var.. 12?  Kanskje noen av dere husker “the clique girlz”, en jentegruppe hun var medlem av da. De splittet opp og hun har operert seg masse siden den tid og ser ut som en annen person nå, så det er ikke så enkelt å kjenne henne igjen. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg er OBSESSED med henne. Så pen og fine bilder – pluss talentfull. Og to år yngre enn meg???

@SQUATGUIDE 

Kanskje den mest “lolle” brukeren jeg følger, men ey. Her får du se de beste øvelsene for å trene rumpa, gjort av kvinner i alle slags aldre og størrelser. Veldig bra for treningsmotivasjonen, og jeg har fått tips om masse gode øvelser her. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg