gleder meg til denne dagen er over

Herregud, en bit av reguleringen min har løsnet. Hva skal jeg gjøre? Enn så lenge spiser jeg godteri, som sikkert er det siste jeg burde gjøre, haha. Jeg skal være i Harstad en uke til, og reguleringstannlegen min holder til i hovedstaden – jeg får nok bare vente. Dette var sikkert kjempespennende for dere å høre om! Ikke fall av stolen, jeg lover å ikke komme med mer sjokkerende info!

Jeg sitter for øyeblikket i sofaen og ser på “big little lies”. Jeg har lest boka (og elsket den), da er det ALLTID skuffende å se en filmatisert versjon etterpå. Selv om serien er veldig bra! Det kan bare ikke måle seg med filmen jeg hadde sett for meg i hodet.. Her kommer et bilde av godteriet mitt, etter å ha spist opp favorittene så klart. Og ja, jeg er full av hundehår. Hadde glemt hvordan det bare nærmest absorberes av sorte klær. 

Ser på serie på pc, selv om vi har tv. Sånn er livet til en ekte rebell 😉 Å herregud, man kan merke jeg har fyllesyk humor. Jeg var ute i går og kom ikke hjem før klokken 06 i morges, formen er redusert og jeg har prøvd å sove i hele dag, uten å få til. La oss bare håpe denne dagen går over kjapt! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg