jeg er egentlig stygg

inneholder annonselenke 



Hola bloggolini! Hva skjer på en nydelig lørdag som denne? Dette er paradis! Fuck Hemsedal liksom, nord-norge is the shit. Uansett: til tross for nydelig vær ønsket jeg ikke annet enn å dra dyna over hodet i morges og se på film hele dagen. Men det gjorde jeg ikke, jeg kom meg opp, ut og til sentrum med noen venninner for å handle litt nødvendigheter. Eller, sentrum i Harstad er dødt. Takk gud for vinmonopolet, om ikke hadde svært få mennesker tatt turen. Vi har nå fått et stort, nytt senter i utkant av sentrum som alle selvfølgelig vil på, for der har vi burger king, lol. Det hadde vi faktisk ikke før, men bra er det, for Burger King er noen miljøsvin. Vi gikk rundt på senteret i noen timer (det minner meg om da jeg var yngre, og det å gå rundt på kjøpesenter var en hobby) , så i butikker og spiste. Jeg fikk ordnet mobilen min, og har endelig iPhone 7. Jeg liker faktisk front-kameraet på denne telefonen, det er alt for god kvalitet og man kan se hvor stygg jeg egentlig er, hehe. Jeg er egentlig stygg altså, men dere har blitt lurt hele veien på grunn av dårlig bildekvalitet :/ Jeg tuller altså. Jeg synes jeg er SØØØØT & snill. Vet ikke om dere forstår humoren min, jeg forstår den ikke alltid selv heller.
 

 

Det har faktisk vært ganske varmt ute i dag også, om man tenker nord-norsk standard. Jeg kan tippe rundt 3 varmegrader. Oslo-folk hadde nok frosset ihjel, men jeg går ute uten jakke og til og med det er for varmt. Genseren jeg har på meg finner du HER, den er amaaaaaazing! Nå lager mamma middag til meg, jeg har bedt om taco så da blir det taco. Mamma elsker å ta vare på meg og jeg elsker å bli tatt vare på <3 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg