så lenge vi er sammen

Denne lille karen har blitt så voldsomt søt etter å ha klipt seg. Nå har han begynt å smile også, på samme som mennesker gjør – med munnen og tennene. Det ser veldig teit og fantastisk ut ♥♥ Om det betyr at han er glad aner jeg ikke, men om jeg smiler så hermer han og gjør det samme. Jeg elsker denne lille hunden så mye at jeg får sommerfugler i magen av å se han igjen når vi har vært adskilt lenge. 

Jeg, Amanda og Anne-Sofie skal ut i kveld, og jeg har på meg strømpebukser med litt bling-bling for anledningen. Kjøpt på cubus for cirka hundre år siden, om jeg husker rett. Det er sikkert ingen andre som skal ut i kveld og vi kommer til å ende opp alene på en eller annen bar (helst Nordlenningen! Haha det er aaaamaaaaaaazing og helt fucka), men så lenge vi er sammen er det koselig. Neglene er forresten også nye, jeg la dem på SpaSpa her om dagen. Det var så ksoelig å være tilbake på samme skjønnhetssalong som jeg benyttet meg av da jeg bodde i byen, litt nostalgi. Jeg har fikset brynene der denne uken også, og skal tilbake neste uke for å legge vipper. 🙂 De er flinke, og anbefales om du bor her eller i nærheten! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg