DENNE FILMEN MÅ DU SE!

Jeg elsker å se gode filmer, men det er svært sjeldent jeg kommer over noen skrekkfilmer jeg faktisk faller for. Jeg ender opp med å se de samme om og om igjen, for jeg orker ikke kaste bort tid på å se en dårlig film. Jeg er teit sånn sett, og veldig lite vågal på filmfronten. Ser jeg en god film må jeg liksom vise den til alle vennene mine, se den sammen med dem for å få med meg hvordan de reagerer på scenene jeg liker, og så ser jeg den gjerne et par ganger alene også. Om noen anbefaler meg en film sier jeg “ja den skal jeg se”, men ender opp med å aldri gjøre det, og slik går jeg igjennom livet uten å oppleve så mye nytt. Men i dag så jeg Get Out på kino, og HERREGUD! Lett en av de beste skrekkfilmene jeg har sett på flere år. Kanskje best, til og med? Den var ulikt alt annet jeg har sett, en helt sykt fengende og rar historie, bra skuespill og høyt spenningsnivå fra start til slutt. Jeg anbefaler dere alle å se den! Den har 8,2 i score på IMDB for de som er interessert i sånt, jeg klarer ikke se filmer som har under 6,5 og helst ikke under 7. Tenk at jeg før i tiden bare så på filmer uten å sjekke score!? For en gærning jeg var! Haha. 

Jeg dro på kino med Anne-Sofie og Amanda, og sistenevnte liker egentlig ikke skrekkfilmer – men likte denne. På bildet under har dere meg og den frøkna ♥ Haha, “den frøkna”. Det har jeg aldri kalt henne, eller egentlig noen, før. Tror ikke jeg skal begynne nå heller. Jakken jeg har på meg er fra Samsøe! Hatt den i flere år så den er nok utsolgt, men.. Det er også mange som har spurt meg hvilket kamera jeg benytter meg av, og det er CANON 6D. Etterarbeid er alt, riktignok. Jeg redigerer alle bildene mine i den siste versjonen av photoshop. 



Nå sitter jeg i stuen sammen med mamma, hun ser på en eller annen dokumentarfilm om dronningen av England (mamma sin side av familien er litt over gjennomsnittet opptatt av kongelige, det synes jeg faktisk er litt koselig). Jeg skal straks hoppe til sengs, da. I morgen venter en ny dag! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg