HARSTAD!

God formiddag, venner! Jeg våknet opp i Harstad hos familien, noe som var deilig og uten de store planene, akkurat slik det skal være.  Jeg har bare slappet av hele formiddagen (og hatt vondt der de fjernet visdomstannen, skal det aldri ta slutt???). I Oslo dro jeg fra sommer og vår, her har jeg kommet rett tilbake til vinteren igjen.. Har litt blanda følelser ovenfor akkurat det, men jeg skal ikke nekte på at jeg fikk mye mer påskestemning av å være her, enn i Oslo! 


 

smoothie i snøen!! 🙂

Charlie har klipt seg, og er sååå søt!

Nå skal jeg drikke smoothie til lunsj, og så må jeg til legen. Det vanlige står på planen: livmorhalsprøve. Ellers skal jeg fikse brynene, og passe på å ta vare på de få dagene jeg har her i nord. Nå er det bare å CARPE DIEM!! Hehe..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg