NÅ REISER JEG BORT I 14 DAGER

Hei mine fininger! Hvordan har dere det i dag? Jeg selv har det bare fint, og akkurat nå sitter jeg på Gardermoen og venter på flyet mitt til Harstad! Jeg skal være hjemme hos familien i hele to uker, og jeg gleder meg sånn. Spesielt til å se min lille Charlie! Faktisk er jeg på Gardermoen sammen med Joakim, han skal til Trondheim så da passet vi på å få sett hverandre en liten tur sånn inni mellom. Han har reist så mye for jobb i det siste, og vi har ikke sett hverandre på lenge, så da var det fint at vi fikk skvist inn litt tid sammen.

Akkurat nå, på Fridays @ Gardermoen. Tenk at de har fått Fridays her!



 

Ellers har jeg vært en tur på Elixia idag, ryddet ut av kjøleskapet og pakket. På snakk om Elixia, så trente jeg rygg og armer for første gang på.. Jeg vet ikke hvor lenge? Jeg legger alt fokuset på rumpa, haha. Men det kan vel ikke skade å være trent litt rundt omkring ellers! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg