KAN IPHONEN MIN EKSPLODERE?

I går kveld ble mobilen min tom for batteri, men jeg skulle se på film så jeg lot den bare være avslått uten å sette i laderen. Etter en times tid kjente jeg noe GLOVARMT mot beinet mitt, og jeg skvatt til og fikk nesten vondt. Hva viste det seg å være? Jo, MOBILEN MIN! Noe så sykt, den var jo til og med avslått. Den var så varm at den kunne begynt å brenne hvert sekund, tenk om den hadde eksplodert? Det er faktisk ikke første gang dette skjer med mobilen min, et par ganger tidligere har jeg måtte legge den på “avkjøling” et kaldt sted, men da har den vært på og hatt mange programmer oppe. Nå tør jeg ikke ha den i sengen sammen med meg lengre, i alle fall ikke om natten.. Plutselig eksploderer den ved siden av meg, liksom.

Er dette normalt? Jeg har hørt det skje med Samsung osv, men iPhone!? Haha, min kjæææære iPhone som ikke kan gjøre noe feil.. Kanskje det er på tide å skaffe ny? Eller kanskje noen av dere har tips? 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg