den eneste garantien vi har

Jeg kom akkurat inn etter en liten formiddag i parken rett ved siden av der jeg bor. Det ble is, sjokolademelk og kos, men jeg holdte ikke ut så lenge før jeg måtte hjem igjen. Jeg er altså enda rimelig ute for telling etter å ha trekt visdomstannen og klarer ikke stort annet enn å ligge i sengen, selv om jeg ønsker å være ute, nyte påskeværet og kose meg som alle andre bekjente. Og så fikk jeg høre om terrorangrepet i Stockholm.. Eller, vet man i det hele tatt om det var terror enda? Heldigvis er alle mine nære og kjære i god behold, men det hjelper jo ikke for alle som faktisk har blitt rammet. Huff.. Hva skal man si? Annet enn, tiden vi har her på jorden er så kort og den eneste garantien vi har er døden. Burde ikke det være god nok grunn til å elske og være snille mot hverandre? Tenk litt på det.

såklart t-skjorte med mitt eget navn. Dere vet. Burde jeg lage eget merke?


Selv om det ikke passer inn her, må jeg bare si det likevel. Harry Styles sin nye låt er helt fantastisk. Har dere hørt den? Den ligger på spotify, og heter Sign of the Times. Jeg elsker at han gikk i den retningen, det var totalt uventet. Jeg måtte sende den til pappa liksom haha, da vet man det er en bra låt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg