ha litt respekt

Det gikk kjapt og greit med foredrag i Lillehammer, og nå er jeg på vei mot hovedstaden igjen. Det var fint å se både eldre og yngre i publikum! I dag ble foredraget litt vel personlig og man kom under huden på meg som person, ting jeg ikke engang klarer å snakke med venner om blir plutselig så lett og lekent å ta på en scene. Jeg vet ikke hvorfor, kanskje fordi man går inn i karakter? Fint var det uansett, og nå sitter jeg på toget og irriterer meg over en viss blogg jeg nettopp leste. Jeg skal ikke nevne navn, men jeg ble ganske så provsert. Hvorfor virker det som om enkelte ikke har respekt for leserne sine i det hele tatt? Som om de ser ned på de som leser bloggen? Glemmer av at følgerne er de som hjelper deg å leve livet du har? Altså.. En ting må dere vite, respekten jeg har for dere er enorm. Jeg håper dere aldri føler jeg skryter, eller slenger ting i ansiktet deres, eller er nedlatende. Det vil jeg holde meg for god for, fordi jeg er et bra menneske.

Bilde fra i dag, knipset av @eplekakefrida

 

Anyways, nå skal jeg se litt på Twin Peaks frem til jeg er i hovedstaden igjen. Har dere sett den serien? Den er fra 1990, men visstnok veldig bra (og rar). Jeg har ikke begynt enda, men skal gi dere oppdatering om jeg liker den eller ei. Traileren ser i alle fall slik ut, så kan man tolke selv. Jeg liker det litt sånn der. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg