jeg spyttet blod over halve Oslo

Hei bloggen!! Jeg håper dere har det fint til tross for det triste og gråe været. Jeg opererte ut en visdomstann i går kveld, så jeg har vondt nå = jeg er sint, haha. Jeg fikk den sterkeste beroligende medisinen de hadde fordi jeg – av en eller annen grunn – plutselig ble livredd og nektet å trekke noe som helst, haha. Jeg har vært “normalt” redd tannlegen før, litt sånn av og på, men i går klikket det helt. Medisinen funket da, og jeg lo meg hele veien hjem, snakket med meg selv og spyttet blod over halve Oslo. Det verste var at jeg følte meg sexy, sånn “her kommer jeg og er blodig, hva ser du på? Jo, MEG selvfølgelig fordi jeg er en hot bad ass”. Sånn fungerte altså de sterke beroligende på meg. 

Jeg fikk Dajana til å sminke meg i morges, jeg var for dårlig og trengte å bli “passet på” med litt glam. Takk babe, hvem skulle trodd jeg var i smertehelvete her?? ♥  ♥ ♥ Nå er jeg på toget til Lillehammer, jeg skal holde et slaaaags foredrag her.. Stedet er litteraturhuset fra klokken 19-20! Kom de som ønsker 🙂 



 

For å slå ihjel tiden på toget prøver jeg å lære meg med moviemaker. Det hadde jo vært fint å kunne lage videoblogger på egenhånd også, og ikke være avhengig av å måtte få hjelp hele tiden. Så vanskelig er det ikke, så jeg får sikkert til med det helt enkleste. Men for å være ærlig, akkurat nå forstår jeg INGENTING, hehe.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg