baksnakking på bussen + regulering nede

“Hæ, tar HUN buss? Det er ganske taper egentlig”. 

I dag hadde jeg ikke headset med meg på bussen, og kunne derfor ikke høre på musikk. Jeg hater det, fordi jeg blir “baksnakket” på bussen hver eneste dag, av folk som sitter rett bak, eller på siden av meg, for de tror jeg er en slags alien som ikke eksiterer på ekte, selv om jeg er rett ved siden av. Fordi jeg er “kjendis”. Jeg fikk også høre “kjendiser kan ikke ta buss, tihi” bak meg, og nei OM DU MÅ VITE DET, så synes til og med oss KJENDISER det kan være fint å tenke på miljøet eller egen økonomi, selv om man er rike og kule og flotte og alt det der. Faen for en drittdag det ble, hver eneste buss jeg satt på skjedde det noe ubehagelig. Et par ganger om dagen, det aksepterer jeg fint. Men nå var det fra ende til annen og uten headset på øret.. Jeg er inneforstått med å ikke kunne ta buss på natten eller når folk har drukket for da blir jeg trakassert, jeg forstår jeg ikke kan gå ute alene om kvelden og jeg er ikke naiv. Men la meg nå få ta bussen. Kom å si hei og snakk til meg, om det er noe – det er hyggelig. Men jeg er ikke døv, og får med meg ting.

Kanskje jeg bare er sint fordi jeg har fått regulering på nedre tannrad også. Det gjør så vondt!! Klør skikkelig. Jeg er så lei.. Og nå skal jeg snart dra å operere ut en visdomstann. Fett. Gruer meg veldig, skal ikke ha narkose eller noe, for det koster jo en liten formue. Men ja..

Sånn ser det ut nede nå. Jeg har normal regulering oppe også, men den er gjennomsiktig. Så til alle de som bare “åh det du har er jo bare en stang!”, nei, det jeg har er akkurat sånn her, bare blanke klosser på øvre. 

Hater alt, men elsker denne toppen. Fra eBay. Fant ikke direkte link, kanskje utsolgt, uansett – om jeg er smart nok til å finne kule ting der, klarer nok dere også.

Det går mye i yoghurt om dagen, og da er det fint å ha funnet en favoritt.  Denne synes jeg er best! Anbefales til alle, selv de uten regulering. Jeg kjøper den på røtter, en butikk på st.hanshaugen i oslo. Økologisk! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg