ikke forvent mer av meg

Nå har jeg levd uten møbler så lenge at jeg har blitt komfortabel ved å sitte på gulvet hele tiden uten å få besøk noen sinne, haha. Ikke bra – og enda er det 8 uker igjen. Jeg kan ikke forstå at jeg var så idiot å kvitte meg med møblene før jeg var i nærheten av å få nye, men jeg falt halvveis ned en rulletrapp da jeg var 4 år, så hva kan man egentlig forvente av meg :// Det kommer til å bli fint til slutt, da! Og her om dagen fikk jeg nye, kjempefine lamper som lyser opp stuen min. Interiøret i leiligheten kommer etterhvert til å bli ganske “rent og pent”, men med en del grønne planter og personlige bilder for å sprite opp. Jeg gleder meg! Jeg har bodd i en schtøgg leilighet alt for lenge nå. 

Love! Og ja, jeg mangler en lyspære. Her ser det kanskje ut som jeg har møbler likevel, men det bordet bak er faktisk det eneste. Og hvor mye gøy kan jeg ha med et bord? Kanskje en del, om jeg tenker meg om. 


 

Mitt kontor enn så lenge. 🙂 Meg selv på hettegenseren, for hvem ellers? 


 

Ellers har jeg vært på møte med WWF i dag. Egentlig bare for å snakke, jeg er interessert i å gjøre mer frivillig arbeid fremover og vil “put myself out there” for organisasjonene jeg likevel støtter. Vi får se hva som skjer. 🙂 Nå blir det black mirror + vegetarlasagne! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg