ebay-tips og yeezus jakke

Her kommer dagens antrekk med min nye fine bomberjakke. Den er perfekt! Jeg kjøpte den brukt på ebay. Det er mange som spør meg om ebay-tips, og jeg vet ikke helt hva dere vil jeg skal fortelle? Hva jeg søker på? På denne jakken skrev jeg “bomber jacket yeezus tour kanye west oversized” i søkefeltet, og så fant jeg den. Det er ikke vanskelig i det hele tatt. Men OBS! Husk å les igjennom anmeldelsene til selgeren, jeg har opplevd å kjøpe fra en selger med god score men likevel fått ting av elendig kvalitet, kun fordi jeg ikke leste igjennom anmeldelsene (ofte får selgere god anmeldelse fordi leveringstiden er kjapp, og så står det ikke noe om selve produktet). Det er lett å feile og nesten umulig å returnere ting, så det er så klart en risiko der. Men men, jeg er fornøyd med denne i alle fall. 🙂

Jeg håper dere liker det nye bloggdesignet mitt, forresten. Det er flinke og ikke minst sjukt proffe Martin Grønneberg som har laget det! Det er enda et par minimale ting som skal på plass, men jeg er happy altså.

 

Inneholder annonselenker: 

Jakke fra ebay // t-skjorte moschino // bukse HER // veske Celine // sko HER // photo Robin Bøe 
 


Vi snakkes etterpå! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg