Jeg ville være dem

Jeg kom på noe som er litt søtt, og muligens tragisk da jeg tok disse bildene tidligere i dag. For ti år siden var jeg så misunnelig hver gang jeg så noen poste bilder av seg selv foran disse “10 min” skiltene, for det betydde at de bodde i Oslo og kunne ta trikk. Min største drøm en gang i tiden! Jeg hadde også en periode hvor jeg var fascinert av, og nesten forelsket i jenter som bodde i Porsgrunn // Skien // Sarpsborg. De hadde alltid så mye løsvipper, foundation på leppene og tupert hår på Nettby-profilbildene sine, husker jeg. Og kule nicknames. Jeg ville være dem! Favorittene mine var noen  jenter som kalte seg karrOtoy og p0ttepuus eller hva det nå var, haha.. Kanskje de leser dette eller får det med seg, hvem vet. Jeg var gæren på den tiden.. Prøvde å kopiere bildene de la ut, og what not.

 En kompis jeg lunsjet med i dag sa at da han var liten drømte han om å bo i en blokk og leke med innvandrer-ungdom i bakgården. Drømmene for oss fra distriktnorge var kanskje ikke de største, haha.. Men hey, man klarte det i alle fall! Nå for tiden har jeg enda en rar drøm: å dra på all inclusive reise til Gran Canaria. Det virker så utrolig rart og morsomt! Er litt lei av urbane og kulturelle ferier, haha. 


 
Jeg har altså lunsjet med en kompis tidligere i dag, og nå er jeg hjemme og sender stygge snapchats fra senga. Etterpå skal jeg på kino, og valget står mellom La La Land eller Life. Begge virker bra, men førstenevnte har høyest score på IMDB så da blir det nok den! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg