om man overlever morgendagen


ENDELIG HJEMME! Selv om jeg har kost meg så mye med en jobbhelg i Mo, var det deilig å komme innenfor døren hjemme nå nettopp. Jeg løp seriøst inn døren hjemme fordi jeg gledet meg så mye til å dusje, sminke meg og ordne håret uten noen spesiell grunn. Haha, dere vet jo hvordan jeg er. Det er faen meg det beste jeg vet, å pille på utseendet. 

Kosedressen er fra Ebay. Jeg har blitt dronningen av Ebay. 

På vei hjem fra flytoget skjedde det noe ganske ekkelt. Jeg tok taxi, og bilen foran oss kjørte plutselig rett av veien og inn i et skilt som reklamerte for Cirle K. Det var utrolig merkelig, hvem kjører bare rett av veien og i et reklameskilt? Kanskje han hatet Cirkle K? Haha. Taxisjåføren min ristet bare oppgitt på hodet men jeg ble så klart bekymret, hadde vi vært noen meter lengre frem kunne vi jo blitt dratt med i “fallet”, det ble nemlig så mye støv over alt og vanskelig å få sikt – pluss det kom så brått på at i alle fall jeg skvatt veldig. SÅ point being, jeg er glad det ikke var min taxisjåfør som bare bestemte seg for å kjøre som en villmann, og glad jeg lever selv om jeg har en helt SYKT dritt periode. Heldigvis kommer man seg ut av det, sett at man overlever morgendagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg