Flaks for meg at det er trendy å være deppa. Da er jeg veldig fashion.


Hei dere. Jeg var litt usikker på om jeg skulle blogge i dag, for jeg har det ikke så veldig bra. Jeg leste litt i arkivet mitt, og før hadde jeg virkelig null filter på dårlige dager og slang det utover hele internett. Jeg kunne ha gjort det nå også (og gjør det jo egentlig), for åpenhet faller så naturlig for meg, men siden jeg skal på DJ jobb senere føles det litt rart.. Haha, der står hun og spiller og er trist liksom. Men nei, jeg kobler det bort når jeg faktisk er på jobb, det går fint. Alle har jo dårlige dager i blant, og denne her er virkelig dårlig. Jeg har det fint noen sekunder eller minutter av gangen, og så tar klumpen i magen tilfart og slenger meg tilbake i en tilstand jeg ikke er komfortabel ved å være i. Og så ligger jeg på et hotellrom, i en ukjent by, ganske alene. Men jeg føler meg litt bedre når jeg møter dere, og boksigneringen var kos.. 

Flaks for meg at det er trendy å være deppa. Da er jeg veldig fashion.

Ting føles poengløst og livet mitt har blitt satt kraftig i perspektiv. Det virker som om.. Ja, hvordan skal jeg si det. Fordi jeg alltid kan kødde om følelsene mine, eller fordi jeg tilsynelatende tar lett på ting og livet mitt går i et voldsomt tempo, så blir det ikke helt forstått når jeg faktisk er langt nede. Det blir bare sånn “åja ja”, fordi jeg ikke gråter og styrer over telefonen men fordi jeg snakker normalt og fordi jeg kan tulle selv om jeg er lei meg. Vanskelig å forklare.. Men jeg har så vanskelig for å vise hvordan jeg føler ting på utsiden, jeg kan si det med ord men det kommer ikke frem i handling som gråting for eksempel. Det gjør bare vondt inni kroppen.

Anyways.. Jeg tar fri fra sosiale medier resten av dagen, kanskje det hjelper. Enn så lenge, her kommer et bilde av meg og Gisle fra her om dagen. Om lyssettingen er dårlig er det bare å bruke paraply, haha.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg