som alle bloggere sier


 

To nærbilder av dagens sminke. Jeg tar alle selfiene mine med snapchat, finnes det i det hele tatt noen annen måte?? Haha. I dag har jeg vært på et møte som gikk veldig bra, jeg gleder meg til dere får ta del av planene mine.. Som alle bloggere alltid sier, men dette er ikke noe jalla men faktsik veldig stort, hehe. Sånt gjør meg glad! Jeg bryr meg ikke om det dårlige være utenfor heller, da kan jeg sitte inne å jobbe litt, skrive dikt og annet kos som jeg liker. Og så elsker jeg å være alene, som sagt.

Jeg skal snart bryte den ensomme boblen å møte min venn Gisle for middag (han som sto bak “jævla homo” genseren, vet dere). I morgen reiser jeg til Mo i Rana! Jeg er DJ på Niveau der fra klokken 00:00 fredag, og aldersgrense er 18 år. 🙂 Kanskje vi sees!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg