NY VESKE

Dette har jeg på meg i dag! Vesken fra Louis Vuitton er ny, jeg kjøpte den i går på butikken deres her i Oslo (ligger i en sidegate av Karl Johan). Den skiller seg litt fra de andre veskene jeg har fra samme merke, men siden jeg nå har et par vurderer jeg å selge en av dem.. Skal tenke litt på det en stund, da er det selvfølgelig en av mine lesere som skal få kjøpe. Kjolen er også ny, men til en langt billigere prislapp. Jeg elsker den uansett, den gir meg så fin figur. Den er fra only og jeg kjøpte den på nelly, men den ble utsolgt med en gang..

Nå skal jeg dra med meg Fetisha på posten! Jeg har bestilt noen store planter  hun blir nødt til å hjelpe meg med, haha. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg