skjult talent og kjærestekrav

Som dere vet har jeg ingen møbler, jeg har jo nevnt det et par ganger nå. Leiligheten min er som regel der vi holder jentekvelder, så nå må vi sitte på gulvet å spise! Det ble hjemmelaget vegetarbuger, all my girls are vegetarians 🙂 Og ja, et krav for meg og kjærester er faktisk at de er veggis.. Eller, i det minste har et ønske om å bli det // ikke spiser kjøtt med meg og respekterer mine valg. Med venner derimot har jeg ikke noe problem med det.. Eller, kanskje kjæreste hadde gått greit, samboer hadde vært noe annet. Nå snakket jeg meg bort lol, men sånn har det blitt! 


Nå skal jeg på trommekurs! Ja faktisk, jeg har ett skjult talent for trommespilling – som ikke er så skjult lengre nå 😉 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg