dette resultatet hadde jeg ikke forventet!

// annonse

Dette ser kanskje litt ekkelt ut for flere av dere, men jeg er det sjeldne type menneske som faktisk synes det er deilig å plukke av hud, hehe. Beklager dårlig kvalitet på bildet forresten, jeg måtte zoome inn og gjøre skarpere slik at dere fikk se ordentlig. Men, er det ikke sykt hvor mye hud som har flasset av her? Og det er faktisk en behandling jeg vil anbefale dere å ta.. 

Men til poenget, dette er en behandling de fleste burde teste i alle fall en gang, men tester du en gang – er du nesten garantert avhengig, for det er så utrolig befriende! Spesielt for meg som har hatt vondt og sprekker under beina den siste tiden.. Det er masse død hud å fjerne på beina etter en lang vinter, eller etter sommeren i sandaler. Jeg går også alltid uten sokker, og har derfor ekstra mye. Jeg benytter av meg av The Fantastic Foot Mask som fjerner all hard hud, sprekker i føttene og etter noen dager er beina helt som ny.

Om du blar til slutten av innlegget, finner du en kjempegod rabattkode! Her er forøvrig et desperat forsøk på å vise meg og fotmasken i samme bilde. Og skittentøyskurven. 


 

Det fungerer utrolig enkelt – du burde ta et fotbad først (for meg holdt det faktisk med en dusj, men fotbad er anbefalt!), og så tar du på fotmasken. Det er en slags sokk som har masse gele på innsiden, denne består av fruktsyrer. Du teiper den enkelt på plass, tar på sokker over, og så kan du slappe av mens masken gjør jobben sin. Du skal ha den på i 1-2 timer (jeg har den nesten i to timer, men ikke helt), og i mellomtiden kan du for eksempel se et par episoder av en serie, eller lese en bok. Kanskje kjæresten også kan prøve denne behandlingen? Den er ikke så typisk “jentete”, og så trenger man ikke å gjøre en innsats selv..


 

Etter at timene har passert må du skylle beina, og så vente et par dager før resultatet kommer. Og DA skjer dette! Dette var faktisk litt ekkelt, hehe. Under beina! Men det ble så bra! 


 

Kanskje ekkelt først, men OJ som det funker! Og jeg ble virkelig helt sjokkert første gang. Altså.. Hvem hadde trodd. Dette må man vel gå på svindyre salonger på for å få resultat av, tenkte jeg. Men nope! Meg, som har hatt verdens hardeste hud under beina og masse sprekker er nå fri for det, og det er ikke lengre “flaut” åt a av seg skoene som jeg følte tidligere. ANBEFALES! Bena mine føles som en baby. 
 


 

Hvis du også har lyst til å teste har jeg fått lov til å gi dere en rabatt på 30% for en begrenset periode . Bruk koden sophieelisefoot eller kjøp ved å trykke på linken HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg