Se meg på skjermen i kveld!

I kveld sendes Stian Blipp show på tv2 klokken 21:40, og undertegnede gjester showet som nummer to ut i programmet, og jeg ble sittende til sendingen var over. Dere får med andre ord plenty av Sophie på skjermen! Jeg rakk å snakke om både reguleringen min (som om det finnes noe annet å snakke om) at boken min har vært på bestselgerlistene i 20 uker nå og hvilke planer jeg har for bok nummer to. Jeg følte det gikk fint, så får vi se om jeg endrer oppfatning etter å ha sett showet selv. Stian er jo supergod, og jeg er vanligvis sjenert på skjermen men i dag tror jeg ikke det kom frem. Det er jo annerledes når man blir intervjuet av noen man er trygg på. 

Det var altså en ny opplevelse å bli intervjuet av noen jeg har en relasjon til på privaten (jeg og Stian har samme management og derfor litt med hverandre å gjøre), og jeg stoler på han på privaten og forteller han mye rart. Og, det kan man vel egentlig si at jeg gjorde på tv også selv om jeg prøvde å unngå det, hehe. Men det får dere se mer av i sendingen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg