Jeg følte meg bra for første gang på lenge!


Selv om jeg har hatt mye ubehag i munnen i dag, var likevel humøret bedre enn på lenge. Jeg har vært i Bergen med folk jeg er glad i, og det var deilig å komme bort litt selv om det kun er for en dag og jeg reiser hjem igjen til Oslo first thing in the morning. OG Dajana ble med meg hit! Jeg stoler ikke på noen andre enn hun når det kommer til sminken min, og nå som det begynner å bli vår ute var det gøy å gjøre en litt “varmere” look enn hva jeg vanligvis pleier. Jeg liker å endre det litt sånn fra sesong til sesong.. 🙂 Litt freshe vårfarger! Å bli dullet litt med + ha så god energi rundt meg gjorde virkelig denne dagen helt topp. Og nå skal jeg facetime med min kjære, det blir koselig. 

For booking av sminkekurs med meg og Dajana, send email til [email protected]! ♥ (Det gjelder kun for bedrifter, kjøpesentre, butikker, spa, skoler osv – og ikke privatpersoner. Dette pga sikkerhet og for høyt trykk på forespørsler fra privatpersoner) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg