Jeg gleder meg til dette er over

Stryk alt jeg sa i går angående regulering – det er vondt som faen. Jeg våknet opp i morges og hadde nesten glemt realiteten og skjønte ikke hva som var så forferdelig ubehagelig, men virkeligheten slo meg hardt i fleisen etter få sekunder da jeg lot tennene gli over stålklossene jeg nå har så fint plassert over enhver tann. Heldigvis føler jeg meg bedre nå, man blir jo vandt til følelsen etterhvert – uansett hvor irriterende det er. Det klør i muskelaturen, og det føles som om alle tennene er løse.  Jeg gleder meg til dette er over. Om to jævla år, typ. Men det blir verdt det til slutt!


 

Jeg dro til Bergen tidligere i dag for å delta på Stian Blipp sitt talkshow! Han er en venn av meg på privaten og jeg har aldri blitt intervjuet på tv av noen jeg kjenner, så jeg er litt.. spent? Ja, det pirrer litt i magen. Det blir jo bare som å snakke med en venn.. Jeg får håpe jeg ikke røper for mye, haha. Nå sitter jeg i sminken, jeg tok med meg Dajana hit for jeg stoler ikke på noen andre til å gjøre sminken min. Hun er en ekte helt og stilte opp på kort varsel, så da får jeg skinne i kveld også! Jeg oppdaterer dere snart med kveldens look. 🙂


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg