JEG HAR FÅTT TANNREGULERING!

Å heeeeeeeeerreguuuuud, jeg har fått tannregulering!! Tenk at det er 6 jævla år siden jeg begynte å fundere på dette, og nå er den endelig på! 
 

Jeg gruet meg så mye i går at jeg ikke fikk sove, og så for meg de verste scenarioer med smerter og ikke minst at jeg skulle se “stygg” ut. Men det har virkelig gått over all forventning. Klokken 09 i morges var jeg på plass i tannlegestolen, det tok knappe 15 minutter og siden da har jeg ikke merket den minste antydning til ubehag engang. Faktisk er det nesten litt deilig å ha på! Jeg elsker å dra tungen langs reguleringen og presse leppene mot metallen, det er en type smerte jeg av en eller annen grunn liker. Jeg har spist som normalt også. Det hadde ikke jeg ikke trodd med tanke på at jeg i natt lå å forbannet foreldrene mine som har nedarvet meg så dårlig bitt, haha.. Man ser det jo nesten ikke!


 

Angående utseende så synes jeg faktisk det også ser helt greit ut. Jeg fikk ha blank regulering på de tennene som synes mest, men bakover er det ordentlige klosser, hehe. I følge en venninne er det status å ha regulering i enkelte land, fordi det tyder på velstand. Det sier sitt om hvor ulike skjønnhetsidealer kan være! 

Enn så lenge har jeg kun regulering på den øvre tannraden, men jeg skal få nede om to uker. Nå ser jeg så sykt frem til å bli kvitt dette irriterende overbittet en gang for alle, selv om jeg må ha regulering en stund. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg