Denne serien må du se!

Jeg har nevnt denne serien på bloggen før, men jeg må rett og slett gjøre det igjen. Black Mirror – hele greia ligger på Netflix og jeg anbefaler faktisk å begynne på sesong 3 (den starter faktisk automatisk på sesong 3 hos netflix). og så se sesong 2, så 1. Det er ny handling hver episode med nye skuespillere, det blir som små filmer hver gang og du trenger derfor ikke å starte på et spesielt sted. Vil du starte på aller siste episode – så gjør du det. Midt i sesong 2? Det funker også. Det er som å lese små noveller, rett og slett.

Black Mirror handler kort fortalt om menneskeheten i en nær fremtid. Det er et mørkt innblikk i hvor menneskeheten kan ende opp med tanke på teknologien og hvor den tar oss, og viser oss de verste vi kan være.. Men samtidig – serien har åpnet øynene mine, og jeg har både ledd, vært redd, grått og nervøs. Den gir meg ALT, og jeg har diskutert tematikken i serien opp og ned med vennegjengen – vi alle digger den!
 


 

Det beste er at du ikke trenger å være et geni for å like Black Mirror, jeg hater serier hvor man misforstår hele handlingen om man går glipp av en liten detalj. Jeg føler meg for eksempel som en idiot når jeg ser på House of Cards, haha.. Black Mirror er ikke sånn, og det er enkelt å forstå greia når du først kommer inn i følelsen.

Jeg håper du ser Black Mirror, jeg håper serien får deg til å tenke. Og om du velger å se – fortell meg gjerne hva du synes! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg