TIPS: Tidenes lagersalg for deg som trener <3

Jeg har nettopp vært på ferie, og da er treningsmotivasjonen min elendig. Jeg mener, jeg klarer bare ikke å komme meg ut på joggetur eller på treningssenter om jeg er i et varmt land, og det har jeg lært meg å akseptere og egentlig nyte, for da har jeg treningsfri en uke med god samvittighet. Fordi – med en gang jeg kommer hjem skyter motivasjonen i taket! Jeg hadde gledet meg enormt til å snøre på joggeskoene og legge ut på en joggetur nå som asfalten endelig har kommet frem og jeg slipper å falle bare jeg tar noen prøvende steg, og jeg har akkurat anskaffet meg personlig trener på Elixia igjen. Tommel opp til meg!

Tidenes lagersalg hos tights.no! 

En annen ting som ikke er feil på treningsmotivasjonen er at tights.no nå har tidenes lagersalg hvor varer for over 25 millioner skal ut! Husk at siden de tømmer lageret går de fort tomt for de beste tilbudene, så du bør shoppe I DAG om du er gira på noe nytt. Jeg har satt sammen en collage med tingene jeg liker best fra salget, og her er det så mye bra å hente for en god pris! Du finner hele lagersalget HER

1. Jakke fra We Are Fit, kr 399 HER / 2. Pre Workout Shots 12 stk, kr 168 HER / 3. 12 stk Quest Bars, 250 kr HER / 4. Yoga Håndkle fra Levity, 199 kr HER / 5. Tights fra We Are Fit (denne har jeg selv, og elsker den!) kr 399 HER / 6. Tights fra ADIDAS, 399 kr HER /7. Tights fra We Are Fit, 399 kr HER 


Sjekk ut hele lagersalget før det er for seint – du kommer ikke til å angre på det, for det er utrolig gode priser! ♥ 

 

lagertomming-gif

 

-> TRYKK HER FOR Å SE DE 250 TILBUDENE! <-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg