Første gang jeg møtte han

Hei sunshines! Haha, for en produktiv dag jeg har hatt.. Nei, men jeg får egentlig ikke gjort stort når jeg ikke har møbler i leiligheten, jeg ender opp med å lage teite regler for meg selv istedenfor. “Siden jeg ikke har sofa trenger jeg ikke vaske klær” og favoritten “fordi jeg ikke har spisebord er det enklere om jeg bestiller mat”. Som om det har noen sammenheng, jeg har jo enda kjøleskap og komfyr liksom. 

Jeg møtte søte Inti for lunsj tidligere i formiddag. Første gang jeg møtte han var på en eller annen kjendisfest hvor jeg så han i mengden og tenkte “Han der… Han MÅ jeg bli venn med”, og så twerket vi inn i de tidlige morgentimene sammen, haha. I dag ble vi sittende å skravle en stund, og jeg blir virkelig inspirert av det nydelige vesenet. 16 år er han, og så mye klokere enn jeg var på den alderen. Å høre han fortelle om livet sitt, refleksjoner og ambisjoner er på et helt annet nivå enn mine egne tanker da jeg var på like ung – da tenkte jeg stort sett bare på de jeg var forelska i, og at mamma og pappa var teite. Nå tenker jeg på.. det samme, bortsett fra at mamma og pappa er kule da. Og så tenker jeg en del på parykker. 

På snakk om sistenevnte: kan dere tro dette er en parykk!? Det ser så sjukt bra ut!


Jeg skal på middag i kveld med Suzanne Aabel (som har vært med noen sesonger av bloggerne). Jeg har ikke sett henne på en evighet, så det gleder jeg meg til! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg