det har alltid vært oss

Selv om hver eneste lille celle i kroppen min kjempet imot, er jeg nå på flyplassen på vei mot Norge. 

Takk for en sykt fin uke og takk for at du bringer frem det fineste i meg. Jeg har gått i ett år og følt meg som verdens teiteste og dummeste person, men du får frem det kreative og sterke i meg som jeg hadde glemt eksisterte. Nå vil jeg hjem og skrive, skape, være den jeg vet jeg kan være. Du får meg til å se det vakre i verden, men viktigst – det vakre i meg selv. Jeg elsker deg og det har jeg gjort halve livet mitt nå. Det har alltid bare vært oss. <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg