jeansene jeg elsker i vår!

//annonselenker 

Hvorfor bruke vanlige jeans når man kan leke seg rundt med mønster og prints? Denne buksa fra Carlings er en av mine favoritter som jeg bruker veldig ofte, og for å gjøre en ny vri på den sydde M på en enhjørning. Det kan du enkelt gjøre selv ved å bestille merker på eBay (bare søk patches, eller vintage patches som er min favoritt) og sy i vei! 

Om du derimot ikke orker å sy er det flere lignende bukser på markedet akkurat nå. Jeg fant frem to favoritter for dere under her!


 

1. Bukse fra Miss Selfridge HER / 2. Bukse fra New Look HER 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg