JEG KLARTE DET!

Jeg er en person som “får for meg” ting. Jeg vet ikke hvordan jeg ellers skal forklare det, men når jeg først blir engasjert eller opptatt av noe, da er det ekstremt og jeg snakker ikke om annet over en periode. Nå er det – som dere vet – parykker. Jeg ville kjøpe parykk fra en nettside som heter freedomcotoure, men parykkene derfra koster opptil 30 000 kr, de selges fra australia og det slippes kun et par av gangen. Men får jeg får meg noe, da skal det bli sånn! Parykkene slippes på toppen av det hele alltid til australsk tid, jeg måtte ha på alarm klokken 03 i natt for å rekke å kjøpe en blond parykk før den ble utsolgt. Lang historie med mye frustrasjon fra min side kort, jeg rakk det akkurat og en blond parykk fra freedomcotoure er nå på vei til meg i posten! Halleluja.

Mathias er, som alle andre kjærester, ikke akkurat overbegeistret for hverken parykk eller extensions og mener jeg burde klare meg uten. Men da jeg i morges stolt meddelte at jeg hadde fått til å kjøpe parykken jeg hadde snakket om i går ble han genuint glad på mine vegne for han vet jeg hadde gledet meg – det er kjærlighet, det. ♥ Akkurat det der kan jeg leve på hele dagen. 


 

Nå er M på jobb og har vært det hele dagen, jeg har sovet så mye at jeg blir oppgitt men det går greit, livet mitt her nede dreier seg jo bare rundt å vente på at han blir ferdig på jobb. Greit å sove bort det, haha. Gleder meg til M er hjemme igjen! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg